Este un exemplu! S-a născut fără picioare, dar asta nu o împiedică să fie un model de succes

Are 23 de ani şi s-a născut fără picioare însă, acest lucru nu o împiedică să nu fie un model de succes. Pozează în lenjerie intimă şi câştigă o mie de dolari pe zi!
A depăşit graniţele industriei modellingului pozând în diferite piese extravagante şi lăsând ca dezabilitatea ei să fie vizibilă. „Nu am nevoie de picioare ca să mă simt sexy”, spune Kanye Sesser.
A fost abandonată pe treptele unui templu budist, în Tailanda, după doar o săptămână de la naştere şi a fost adusă în Portland, Oregon, la vârsta de cinci ani de către părinţii ei adoptivi. Aceasta a pozat pentru branduri precum Volcom, Nike şi Rip Curl Girl.

Şi-a început cariera în modeling la vârsta de 15 ani, când a început să pozeze pentru diferite branduri sportive, dar a avut şi un feature cu brandul Billabong. Ei bine, se pare că tânăra a fost recrutată şi de numeroase branduri de lenjerie intimă. „
Îmi place să fac bani din asta, dar mai ales să arăt lumii cum poate arăta frumuseţea. Aceste imagini sugerează tăria pe care o am”, a spus aceasta despre fotografiile în care a pozat în lenjerie din dantelă şi sutiene, în diferite poziţii seducătoare.
Kanye susţine că iubeşte sporturile extreme şi că-şi doreşte să participe la competiţia de mono-ski în 2018 în Coreea de Sud. Nu a intenţionat niciodată să devină model, dar pur şi simplu s-a întâmplat.
„Îmi place să mă exprim în diferite moduri decât ceea ce văd oamenii.”
De cele mai multe ori Kanya nu foloseşte un scaun cu rotile pentru a se deplasa şi preferă să meargă cu un skateboard sau în mâini. Aceasta are şi un iubit, care o susţine în tot ceea ce face, iar când a văzut-o defilând pentru prima oară i-a mărturisit că ceea ce a văzut a fost unic şi frumos.
Sursă: alux.com
Foto: Pinterest

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu